مبلمان اداری اتاق مدیران چگونه باید باشد

در این مقاله ، مبلمان اداری (Office furniture) آدینا سعی دارد با استفاده از تجارب و سلیقه کاربردی خویش مجموعه ای از مبل اداری را که برای اتاق هر مدیری لازم است معرفی نماید. این مجموعه شامل : میز مدیریت ، میز کنفرانس ، کردانزای مدیریت ، کتابخانه مدیریت ، مبلمان راحتی اتاق مدیریت ، پارتیشن اداری دو جداره میباشد.

مبلمان اداری اتاق مدیریت،وتاثیرمیز مدیریت دراتاق مدیریت

میز مدیریت :

معمولا یک مدیر به میزی نیاز دارد که باندازه کافی فضا روی سطح آن باشد. از آنجاییکه  معمولا مدیران ست رو میزی کاملی را استفاده میکنند و همچنین کارتابل و کازیه شخصی و معمولا مونیتورهای بزرگ دارند باید سطح میزشان بزرگتر باشد معمولا طول میزهای مدیریت 180سانتی متر الی 200سانتی متر میباشد. میز مدیریت از اولین و اصلی ترین قسمت های هر اتاق مدیریت می باشد در تهیه میز مدیریت توجه به اندازه میز مدیریتی ، رنگ میز مدیریتی ، طرح و فرم میز مدیریت ، ارتفاع میز مدیریت ، زیبایی میز مدیریت بسیار حائز اهمیت است بعد از در نظر گرفتن جنس ، و راحتی و استاندارد بودن آن باید به قیمت میز مدیریت و قیمت میزهای اداری توجه کرد. 

مبلمان اداری اتاق مدیریت،وتاثیرمیز مدیریت دراتاق مدیریت

هر مبلمان اداری  لوکس هرچقدر هم که زیبا باشد تا زمانی که راحتی و  استانداردهای لازم را دارا نباشد هیچ ارزشی نخواهد داشت. میز مدیریت بیشترین نقش را در معرفی وی به سایرین خواهد داشت ؛ از همین رو انتخاب یک میز متناسب با شأن مدیر ، امری بسیار مهم تلقی می‌شود.

شرکت آدینا با استفاده از تیمی مجرب و کار آزموده سعی بر طراحی و تولید میزهای مدیریت ، منحصر به فرد و زیبا دارد که در طراحی و ساخت آن ها از استاندارهای جهانی طراحی میزهای اداری استفاده شده است. شرکت آدینا  یکی از بهترین تولیدکنندگان مبلمان اداری مدرن به‌ حساب می‌آید که مشتری مداری مهم‌ترین هدف این مجموعه است. 

معمولا میزهای مدیریت مدیران باید دارای ال چپ یا راست باشد تا مدیر بتواند ابزار مورد نیاز خود شامل بخشی از پرونده ها و کتابهای خود را درون آن قرار دهد.

مبلمان اداری اتاق مدیریت،وتاثیرمیز مدیریت دراتاق مدیریت

میز کنفرانس :

بسته به فضای اتاق مدیر ، میز کنفرانس  میتواند به میز مدیریت چسبیده باشد و از میزهای کنفرانس دو نفره تا 6 نفره میتوان بصورت چسبیده به میز مدیر استفاده کرد. اگر فضای اتاق مدیریت مناسب باشد بهتر است که میز کنفرانس بصورت جداگانه در گوشه قرینه میز مدیریت قرار گیرد.

مبلمان اداری اتاق مدیریت،وتاثیرمیز مدیریت دراتاق مدیریت

کردانزا و کتابخانه :

اگر فضای اتاق مدیریت به اندازه کافی بزرگ باشد هم از کردانزا و هم از کتابخانه اداری میتوان استفاده کرد. کردانزا پشت میز مدیریت قرار گرفته و محلی برای نگهداری کتابها ، لوحهای یادبود و لوازم دکوری میباشد. کتابخانه اداری میتواند در محلی قرینه یا در گوشه های دیگر اتاق برای نگهداری زونکنها استفاده شود. 

مبلمان اداری اتاق مدیریت،وتاثیرمیز مدیریت دراتاق مدیریت


حتما بخوانید: خريد انواع ميز اداري وكيومي

 پارتیشن دو جداره :

در فضاهای بزرگ بهتر است مدیریت اتاق جلسات را از اتاق کار خود با پارتیشن جدا کند. البته برای زیباتر شدن محیط کار میتوان از پارتیشنهایی با قاب فلزی و همچنین شیشه استفاده کرد.

مبلمان اداری اتاق مدیریت،وتاثیرمیز مدیریت دراتاق مدیریت


حتما بخوانید: میز مدیریت سفید

مبل و نیم ست اداری :

بهتر است فضایی در اتاق باشد برای مهمانان مدیریت ، این فضا باید شامل مبل راحتی با سبک اداری باشد . معمولا مبلهای اداری شامل یک مبل دو نفره و دو مبل تکنفره میباشند که به کل آن یک ست گفته میشود. 

مبلمان اداری اتاق مدیریت،وتاثیرمیز مدیریت دراتاق مدیریت

جلو مبلی یا میز پذیرایی :

بهتر است جلوی مبلهای راحتی و انتظار یک میز پذیرایی با ابعاد مناسب قرار گیرد. بهتر است این میز با رنگ مبلها ست شود.

مبلمان اداری اتاق مدیریت،وتاثیرمیز مدیریت دراتاق مدیریت

اتاق مدیریت ونحوه چیدمان آن به صورت مدرن برای محیط های اداری:

اتاق ریاست مهم ترین قسمت در هر اداره می باشد زیرا کار فرما مهمترین عنصر آنجا محسوب می شود که در آن اتاق باید ساعت زیادی را بگذراند. این مکان باید آرام زیبا باشد پس باید اتاق مدیریت و نحوه چیدمان آن به صورت مدرن و امروزی باشد. اتاق مدیریت ونحوه چیدمان آن به افزایش عملکرد مدیر کمک کند بنابراین اتاق باید جایی قرارگیرد که بیشترین نور دهی در ساختمان را داشته باشد و میز مدیریت باید درست جایی قرار بگیرد که بیشترین نور به آنجا منعکس می شود.

مبلمان اداری اتاق مدیریت،وتاثیرمیز مدیریت دراتاق مدیریت

عکس از دکوراسیون اتاق مدیریت:

مسله مهم دیگر که باید به آن توجه نمود میز کار مدیر می باشد میز مدیریت باید به شکلی باشد که هنگام ورود کارکنان یا مشتری چشم گیر و زیبا به نظر آید.اتاق مدیر هر چه قدر ساده تر باشد بهتر است استفاده ازفایل اداری و کمد و میز طراحی شده با چوب به اتاق رسمیت خاصی می بخشد. باید در نظر داشته باشید که انتخاب مبلمان , میز , کمد , رنگ دیوار ها و نور پردازی باید به صورت یکنواخت باهم باشند.

برای اتاق مدیریت بهتر است از رنگ های تیره استفاده کنیم مثلا دیوارها را کاغذ دیواری سیاه و سفید بزنیم و از مبلمان چرمی مشکی استفاده کنیم. یک آباژور زیبا در کنار صندلی مدیر می تواند نور پردازی زیبایی برای اتاق داشته باشد.

مبلمان اداری اتاق مدیریت،وتاثیرمیز مدیریت دراتاق مدیریت

کف پوش اتاق بهتر است با دکوراسیون هم خوانی داشته باشد و می شود از کف پوشی با رنگ خاکستری استفاده کرد. پنجره ها باید بزرگ ساخته شوند و شیشه آن سر تا سری باشد تا فضای دلبازی را در اتاق ایجاد نماید. وجود کتابخانه در پشت صندلی مدیریت لازم می باشد شما می توانید با کمترین هزینه این کتابخانه را تهیه نمایید. در طراحی اتاق ریاست به سبک مدرن معمولا از رنگ سبز روشن استفاده می شود زیرا حس طراوت و تازگی و آرامش به فرد می دهد این اتاق بر خلاف اتاق های مدیریتی دیگر بسیار دنج به نظر می رسد و به افراد که حس اعتماد بیشتری می دهد.

مبلمان اداری اتاق مدیریت،وتاثیرمیز مدیریت دراتاق مدیریت


بیشتر بخوانید: میزمدیریت مدرن ،معرفی و ویژگیها

ایده هایی برای دکوراسیون اتاق ریاست:

اتاق ریاست نسبت به سایر قسمت های اداره دارای اهمیت بسزایی است و رسمی ترین نوع مبلمان در این بخش قرار می گیرد. دفتر کارفرما مکانی است که سازنده ترین عنصر یک محیط کار در آن قرار دارد و مدیر بیشترین زمان خود را صرف افزایش عملکرد می کند بنابراین ایجاد محیطی آرام و زیبا از عواملی است که باید در طراحیدکوراسیون اتاق کار مدیران به آن توجه شود. در طراحی اتاق مدیران آن چه بسیار اهمیت دارد نور وروشنایی موجود در این اتاق است میز ریاست دقیقا در جایی قرار می گیرد که بیشترین نور در آن منعکس شود و به هنگام ورود مشتریان و کارکنان به اتاق مدیر آن چه بیشتر از همه به چشم می آید میز کار مدیر است. اولین برداشت ی که از اتاق کارفرما در ذهن خطور می کند دارای اهمیت زیادی است که با طراحی مناسب می تواند میزان صلابت یک مدیر و به وجود آمدن اطمینان را در مشتری ایجاد کند.

مبلمان اداری اتاق مدیریت،وتاثیرمیز مدیریت دراتاق مدیریت

در دکوراسیون این اتاق آن چه بیشتر از هر چیزی توجه را جلب می کند طراحی ساده اما زیبایی است که برای یک اتاق مدیریتی استفاده شده است. استفاده از میز و کمد طراحی شده با چوب که به دفتر کار رسمیت می دهد. استفاده از صندلی مناسب با میز و کمد نیز از دیگر مواردی است که به آن می توان اشاره کرد. در طراحی این دفتر کار یک همبستگی و یکنواختی در ترکیب مبلمان و نور وجود دارد.

این دفترکار بسیار شیک و چشم گیر می باشد. در طراحی دیوارپوش استفاده از رنگ خنثی سیاه و طرح های که درون آن با سفید وجود دارد بسیار همگون است. لوازم به گونه بسیار حرفه ای و خاص انتخاب شده اند. صندلی چرمی که در عین زیبایی و راحتی در کنار کنسول سیاه انتخاب شده است ترکیب زیبایی را این دفتر کار ایجاد کرده است. استفاده از آباژور که در پشت صندلی ریاست قرار دارد نور مورد نیاز برای این چنین اتاقی را فراهم می کند. رنگ انتخاب شده در این طراحی نیز سمبل قدرت می باشد.

مبلمان اداری اتاق مدیریت،وتاثیرمیز مدیریت دراتاق مدیریت

در این اتاق مدیریت رنگ سیاه برای دیوار ها و کف پوش و صندلی ها انتخاب شده است. رنگ سیاه از رنگ های خنثی است که قابلیت ترکیب بالایی دارد همان طور که می بینید رنگ خاکستری کف پوش در این جا با چوب که نماد طبیعت است استفاده شده است. این دکوراسیون به دلیل ترکیب فوق العاده ای که دارد بسیار خاص است. وجود شیشه سراسری از ویژگی هایی است که سبب دلباز شدن این دفتر شده است. وجود کتابخانه در پشت صندلی مدیریت جلوه خاصی به این دفتر داده است. طراحی زیبا و شیک و کم هزینه که به دل می نشیند.

مبلمان اداری اتاق مدیریت،وتاثیرمیز مدیریت دراتاق مدیریت

در طراحی دکوراسیون این اتاق از چوب استفاده شده است که به دلیل کوچکی فضا رنگ روشنی که برای چوب در نظر گرفته شده فضا را بزرگتر و گرمتر نشان می دهد. تابلو های که بر روی دیوار تعبیه شده است منظره ای بسیار جذاب را در کنار نور پردازی مناسب آن فراهم کرده است. استفاده از رنگ تیره تر برای پارکت به دلیل ایجاد سایه روشن درون این دفتر کار و به دلیل رفت و آمد زیاد مناسب می باشد. این اتاق نیز از سادگی در کنار شیک بودن برخوردار است.

حتما بخوانید: چیدمان مبلمان اداری،چیدمان میزها درمحیط اداری چگونه باید باشد ؟

در این اتاق مدیریتی هر چند فضا اندک می باشد اما طراحی دکوراسیون به گونه ای صورت گرفته که مکان کاملا مناسبی را با بیشترین آزادی در اختیار مدیریت قرار داده است. همچنین از ایجاد حس خستگی و یکنواختی در طول ساعت کاری برای انجام فعالیت فرد به عنوان مدیر جلوگیری به عمل می آورد. در اینجا نیز استفاده از شیشه سراسری برای ارتباط مدیر با سایر قسمت ها و تحت نظر داشتن محیط اطراف ونیز با هدف ایجاد فضای بازتر برای بزرگتر و گرم تر نشان دادن دفتر مدیریتی استفاده شده است. تعبیه کابینت ها و قفسه های بزرگ در پشت میز ریاست نیز به منظور استفاده بهینه از محیط ایجاد شده است.

مبلمان اداری اتاق مدیریت،وتاثیرمیز مدیریت دراتاق مدیریت


در این اتاق که برای مدیریت طراحی شده است استفاده از رنگ سبز روشن به منظور نشان دادن روح و حس زندگی در کنار حس آرامش است. دکوراسیون مدرن در کنار سادگی از ویژگی هایی قابل توجه این اتاق مدیریتی است. با وجود شیشه های سراسری میزان نور ورودی کل اتاق تامین می شود. این اتاق بر عکس بیشتر اتاق های مدیریتی بسیار دنج است و در نهایت رنگ سبز روشن کمک می کند به افراد که حس اعتماد را به میزان زیادی دریافت کنند.

در طراحی خاصی که مشاهده می کنید آن چه نظر بیننده را جلب می کند حس آزادی است که ترکیب رنگ های سفید و نارنجی به شما می دهد. رنگ سفید کار شده دردیوار ها و درب قفسه های مربعی شکل در کنار رنگ نارنجی بدنه میز ایجاد حس شادی و تنوع را در محیط القا می کند. تابلو نصب شده در پشت دفتر مدیریت نیز بسیار تاثیر گذار است این دکوراسیون مدرن به شدت دارا روح و هیجان است. گیاهانی که در اتاق قرار داده شده است حس طبیعت و شادابی و زنده بودن را در این اتاق به تصویر می کشد.

مبلمان اداری اتاق مدیریت،وتاثیرمیز مدیریت دراتاق مدیریت

در طراحی دکوراسیون این اتاق مدیریت رنگ سفید و چوب به خوبی با هم ترکیب شده اند. چوب از عناصری است که در طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. چوب در محیط های رسمی به صورت ترکیب با رنگ ها خنثی مورد استفاده قرار می گیرد و از آن جایی که یک عنصر طبیعی هست با محیط زیست سازگار می باشد. در این طراحی رنگ سفید در ایجاد فضایی پر نور و روشن کمک شایانی کرده است. هارمونی بین رنگ سفید و چوب فضای اتاق را سرشار از انرژی مثبت کرده است.

 مبلمان اداری اتاق مدیریت،وتاثیرمیز مدیریت دراتاق مدیریت


<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش شرکت مبلمان اداری آدینا  با شماره 44620086 در تماس باشید .